تخفیف بازار

خرید اینترنتی - خرید - فروش - سفارش - خرید پستی

تخفیف بازار

خرید اینترنتی - خرید - فروش - سفارش - خرید پستی

خرید اینترنتی - خرید - فروش - سفارش - خرید پستی

  • ۰
  • ۰

قمیت روغن خراطین در عطاری بستگی به موارد زیادی دارد.

روغن هایی که در عطاری ها به فروش میرسند ممکن است ساخته و توزیع شده شرکتی باشند و یا تهیه شده به صورت دست ساز توسط خود عطاری ها. همچنین انواع مدل های تولید داخل، صادراتی با کیفیت بالا و وارداتی با کیفیت های مختلف وجود دارند.

اگر سوال شما هم مانند اکثر مردم این است که قیمت روغن خراطین واقعا چند است باید گفت بستگی به موارد بالا دارد. حتی حجم و اندازه قوطی آن نیز بر روی قیمت محصول تاثیر دارد.

http://oil-khratyn.ir/wp-content/uploads/2018/07/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B7%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

برخی از روغن های خراطین ممکن است دارای حجم های 10ml  یا 20ml یا 30ml و حتی بیشتر از این حجم ها باشند. ولی معمولا قوطی های آنها در حجم 30ml تهیه شده و به مشتری ها عرضه شده است. البته این حجم مخصوص روغن های خراطین شرکتی است. ولی روغن هایی که به صورت دست ساز توسط خود عطاری ها تهیه میگردد دارای حجمی بیشتر از 30ml بوده و حتی ممکن است تا 100ml هم برسد که این مورد هم بر روی قیمت آن تاثیر دارد.

روغن هایی هم که در داروخانه ها عرضه میگردد نیز از نوع شرکتی هستند. در واقع باید گفت بهترین نوع از روغن های موجود نیز همین نوع شرکتی است که دارای جعبه و قوطی و همچنین قوطی پلمپ هستند. علت بهتر بودن آن این است که این روغن ها بر خلاف دست، در محیط های آزمایشگاهی تهیه میگردد و درصد موادی که به آنها اضافه گردیده و با پودر کرم خاکی ترکیب شده است بر اساس علوم و فنون آزمایشگاهی و با ابزارهای دقیق محاسبه و اندازه گیری شده است.

بالا بودن غلظت روغن را نمیتوان دلیل بر کیفیت بالای آن دانست، چراکه ممکن است غلظت زیاد اگرچه در مدت کمتر جوابدهی داشته باشد اما عوارض جانبی را نباید از یاد برد. چراکه این نوع روغن خراطین با غلظت بالا در محیط های غیرآزمایشگاهی تهیه و تولید گردیده است.

اما نمیتوان گفت که محصول دست ساز همه عطاری ها بد است. برخی از عطارها از تبحر بالا برخوردار هستند که میتوانند بهترین روغن را تهیه کنند و غلظت و خلوص آن را مشخص می نمایند. حتی ممکن است بر اساس وضعیت جسمی فرد قویترین روغن را برای وی تهیه نمایید و در حجم های متفاوت از 60ml تا 100 میل به مشتری عرضه کنند. با اینکه این محصول توسط عطار متبحر تولید شده ولی باز هم نمیتوان گفت این روغن ها بهتری یا بدتر از روغن های شرکتی هستند، چرا که از نظر آزمایشگاهی باید روغن دست ساز تهیه شده بررسی گردد و درصد غلظت و خلوص آن مشخص شود.

روغن های خراطین وارداتی که معمولا به اسم کشور هند وارد میشوند و با قیمت بالا عرضه میگردد را باید با دقت خرید. چراکه برخی از آنها ممکن است همان روغن های داخلی باشند، و یا برخی دیگر ممکن از کشورهایی نظیر چین وارد کشور شده باشند. پس در خرید نوع هندی خراطین روغن بسیار دقت کنید و سعی کنید بهترین نوع خراطین را تهیه کنید تا از آن جواب بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی